Wednesday, August 6, 2014

Diari Cuti Halimaton: Half day with Hazirah(Buddy)

Hari ini berjumpa dengan rakan baik yang lama dulu aku kawan masa sekolah rendah.(skj)..

Setelah kurang lebih setahun tidak berjumpa, maka hari inilah kami berjumpa semula. Alhamdulillah.

Tak sempat nak bergambar dengan gadis manis itu..:)

Hampir 3jam kami luangkan masa bersama, macam-macam cerita memang tak mampu nak describe!


Hazirah dah punya sebuah kereta MyVi baru setahun. Aku?

Bukan persoalan ada atau tidak tapi persoalan mampu ke aku memiliki kereta..?

Mungkin ada hikmah perjumpaan bersama Hazirah hari ini membuatkan aku meletak sasaran untuk memiliki sang idaman Hyundai Getz dalam masa 3 tahun akan datang.InsyaAllah.

Tak salah kan bercita-cita untuk memiliki aset dalam kehidupan ini..

InsyaAllah akan diusahakan...
3 tahun akan datang..InsyaAllah cuba diusahakan.
Biarpun aku tahu kereta idaman aku ini tak akan ada produksi yang baru tapi second-hand pun boleh dan akan cuba diusahakan untuk jauh daripada hutang.InsyaALLAH.




Yang pasti jangan lupa "RedhaNYA"


No comments: